با حضور ۱۵ شرکت از سراسر کشور، همایش کود‌های ارگانیک در کرمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان،شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشوردرراستای اجرای طرح خودکفایی کود‌های داخلی کشور، همایش اموزشی ترویجی برای کشاورزان و تولید کنندگان کرمانی برگزار کرد. اقای سعیدی مدیر بازار یابی و امور مشتریان شرکت […]

با حضور ۱۵ شرکت از سراسر کشور، همایش کود‌های ارگانیک در کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان،شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشوردرراستای اجرای طرح خودکفایی کود‌های داخلی کشور، همایش اموزشی ترویجی برای کشاورزان و تولید کنندگان کرمانی برگزار کرد.
 
اقای سعیدی مدیر بازار یابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: این همایش با هدف اشنایی کشاورزان با مزایای کو‌های الی و زیستی برگزارشده است که ۱۵ شرکت از سراسر کشور حضور دارند و ۵۰ درصد انان دانش بنیان هستند.

وی افزود: این برنامه از سیاست‌های وزارت کشاورزی است و باعث افزایش محصول و کاهش مصرف اب می‌شود و از تولیدات داخلی کشور است و باید جایگزین کود‌های شیمایی شود.

قاسمی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور هم از تفاهم نامه در این زمینه خبر داد و گفت:این شرکت‌های کود‌های برحسب نوع خاک و کشت با کیفیت و استاندارد تهیه می‌کنند.