زهرانصیری به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان با اعلام لزوم تداوم همکاری شهروندان عزیز اصفهانی در خصوص مدیریت مصرف انرژی، عنوان کرد: در طول ایام گرم سال جاری از ابتدای خردادماه تاکنون، تعداد۱,۴۶۰,۰۰۰ قبض برق برای مشترکین خانگی صادر شده است که از این تعداد،۵۱۸,۰۰۰ قبض مشمول […]

 زهرانصیری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان با اعلام لزوم تداوم همکاری شهروندان عزیز اصفهانی در خصوص مدیریت مصرف انرژی، عنوان کرد: در طول ایام گرم سال جاری از ابتدای خردادماه تاکنون، تعداد۱,۴۶۰,۰۰۰ قبض برق برای مشترکین خانگی صادر شده است که از این تعداد،۵۱۸,۰۰۰ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.

محمد علی اکبری، در راستای قدردانی از مشارکت مشترکین گفت: در این طرح ملی، مبلغ *۲۲۵ میلیارد ریال* پاداش به مشترکین مشمول طرح پرداخت شده است. همچنین، تعداد ۱۷۱,۱۳۰ قبض برق به دلیل رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی قابل توجه، از پرداخت هزینه برق به طور کامل معاف شده‌اند واین به معنی بخشودگی ۱۰۰درصد است .

وی اجرای طرح تشویق به صرفه‌جویی مصرف برق در بخش خانگی را گامی موثر در جهت مدیریت مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های مشترکین در شهرستان اصفهان عنوان کرد.

علی اکبری،ضمن تقدیر از همکاری مشترکین، از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی برق، در حفظ منابع ملی و پایداری شبکه برق سهیم باشند