تعیین سرنوشت کشور از مسیر انتخابات است مسئول نهاد نمایندگی رهبری در جلسه هم اندیشی انتخاباتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:اولویت ما در این انتخابات ترغیب و تشویق حضور حداکثری جامعه دانشگاهی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت السلام والمسلمین اسفندی با اشاره […]

تعیین سرنوشت کشور از مسیر انتخابات است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در جلسه هم اندیشی انتخاباتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:اولویت ما در این انتخابات ترغیب و تشویق حضور حداکثری جامعه دانشگاهی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت السلام والمسلمین اسفندی با اشاره مسئولیت سنگین هدایت جامعه گفت:هم راهی کردن جامعه در یک مسیر یک وظیفه مهم و سخت است همانطور که پیامبر اسلام نیز هدایت جامعه و هم سو شدن آنان را یک مسئولیت سنگین، برشمرد.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری افزود:همدلی و تفاهم در جامعه با توجه به تکثر قومیت و مذهب بسیار سخت است ولی باید توجه کرد اگر هر قشری با تفکر مختلف بتواند یک مسیر مشترک را انتخاب کند قطعا جامعه به سمت رستگاری پیش خواهد رفت.
حجت الاسلام والمسلمین اسفندی، افزود:یاداوری کردن محاسن و نقاط قوت یک نماینده، توجه به توانمندی نماینده ها بدون خراب کردن و لجن پراکنی و تخریب یکدیگر در سرنوشت آینده کشور موثر است.
وی خاطرنشان کرد:له کردن یکدیگر و نادیده گرفتن نقاط قوت باعث بدبینی و خراب کردن آرامش جامعه است و باید دانست تغییر و رشد استان کردستان، استان ما و آینده ما به حضور حداکثری ما در انتخابات وابسته است.
در این هم اندیشی برنامه راهبردی انتخاباتی از جمله جلسات هم اندیشی، دعوت به نمایندگان ستادی هر نماینده در بازگو کردن برنامه های خود در دانشگاه، جلسه هم اندیشی اساتید و گوش دادن به نظرات و خواسته های دانشجویان و اساتید از مباحث مطرح شده با اعضای حاضر بود.