مراکز اهدای خون استان اصفهان در تعطیلات نوروز هم پذیرای اهدای کنندگان خون هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان گفت: هشت مرکز اهدای خون این سازمان در طول تعطیلات عید آماده خون‌گیری از شهروندان است که شامل مرکز ثابت خون‌گیری خواجو، مرکز اهدای شاهین‌شهر، […]

مراکز اهدای خون استان اصفهان در تعطیلات نوروز هم پذیرای اهدای کنندگان خون هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان گفت: هشت مرکز اهدای خون این سازمان در طول تعطیلات عید آماده خون‌گیری از شهروندان است که شامل مرکز ثابت خون‌گیری خواجو، مرکز اهدای شاهین‌شهر، مرکز اهدای خمینی‌شهر، مرکز اهدای نجف‌آباد، مرکز اهدای خوانسار، مرکز اهدای کاشان، مرکز اهدای گلپایگان و مرکز اهدای شهرضا می‌شود.
علی فتوحی افزود: مرکز ثابت خون‌گیری خواجو، دوم تا چهارم فروردین از ساعت هشت تا ۱۴، پنجم تا دهم فروردین‌ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و یازدهم و دوازدهم فروردین‌ماه از ساعت هشت تا ۱۴ آماده خون‌گیری از شهروندان است.
وی گفت: مرکز اهدای خون شاهین‌شهر پنجم، هفتم و نهم فروردین‌ماه از ساعت هشت تا ۱۲، مراکز اهدای خمینی‌شهر، خوانسار، نجف‌آباد، گلپایگان و شهرضا پنجم تا دهم فروردین‌ماه از ساعت هشت تا ۱۳، آماده خون‌گیری از شهروندان هستند.
مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان افزود: مرکز اهدای کاشان دوم تا سوم فروردین‌ماه از ساعت هشت تا ۱۳، پنجم تا دهم فروردین‌ماه از ساعت هشت تا ۱۳ در شیفت صبح از ساعت ۲۰ تا ۱۲ در شیفت شب و یازدهم و دوازدهم فروردین از ساعت هشت تا ۱۳، آماده خون‌گیری از شهروندان است.