شناسایی و بررسی ۱۹ هزار نشتی گاز در کردستان در نیمه اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۲ هزارکیلومتر شبکه های گازرسانی در استان کردستان نشت یابی شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهندس احمد فعله گری مدیر عامل از نشت یابی ۱۲ هزار کیلومتراز شبکه های گازرسانی در سطح استان […]

شناسایی و بررسی ۱۹ هزار نشتی گاز در کردستان

در نیمه اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۲ هزارکیلومتر شبکه های گازرسانی در استان کردستان نشت یابی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهندس احمد فعله گری مدیر عامل از نشت یابی ۱۲ هزار کیلومتراز شبکه های گازرسانی در سطح استان کردستان خبر داد.
فعله گری در ادامه این گزارش به ۱۱ اکیپ نشت یابی اشاره کرد که از ابتدای سال تا پایان شش ماهه ابتدایی سال جاری وظیفه نشت یابی را عهده داشته است و اضافه کرد:اکیپ های نشت یابی ۱۲ هزار و ۳۵۸ کیلومتررا با احتساب شبکه های گازرسانی و کف خواب علمک نشت یابی و نسبت به اعلام آن به واحدهای ذیربط اقدام نموده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان آمارموارد نشتی رااین گونه گزارش داد:از تعداد ۱۹ هزار و ۸۳۴ مورد نشتی شناسایی شده ، تعداد ۸ هزار و ۹۹۵ مورد نشت اتصالات ، ۴ هزار و ۵۶۹ مورد نشت رگلاتور، ۴ هزار و ۳۲۷ مورد شیرقفل شونده و تعداد ۱ هزار و ۹۴۳ نشت کنتور بوده است.
فعله گری در پایان سخنان خود تعداد ۱۸۱ مورد نشت زیرزمینی و ۳۷۶ مورد را علمک های ناایمن ذکر کرد که تمامی موارد گزارش شده توسط واحدهای ذیربط رفع گردیده است.