برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع شغل‌های شهر مدیر خانه کودک از برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با موضوع شغل‌های شهر من خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، زهرا کاظمی با اعلام این خبر […]

برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع شغل‌های شهر

مدیر خانه کودک از برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با موضوع شغل‌های شهر من خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، زهرا کاظمی با اعلام این خبر گفت: اولین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان سال گذشته مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت و ۲ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.
او با بیان اینکه دبیرخانه این مسابقه امسال با حضور کودکان و نوجوانان از سراسر کشور پذیرای تعداد آثار بیشتری خواهد بود، افزود: این مسابقه در رده سنی ۴ تا ۱۸ سال با موضوع شغل‌های شهر من برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه ترسیم شغل‌های شهر موضوع دومین دوره این مسابقه است، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به آدرس www.iicpf.com ارسال کنند.
او با اعلام اینکه هر کودک می‌تواند یک اثر برای دبیرخانه ارسال کند، افزود: سایز آثار نباید کوچک تر از آ۳ باشد، تکنیک نقاشی‌ها آزاد است و داوری آثار در چهار رده سنی شامل آثار کودکان ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال به صورت مجزا انجام می‌شود.
مدیر خانه کودک همچنین خبر داد: هر سال ۱۰۰ تا ۳۰۰ اثر از آثار نقاشی راه یافته به مسابقه به صورت گالری مجازی آماده شده و در معرض تماشای کودکان سراسر کشور و حتی جهان قرار می‌گیرد.
او خاطرنشان کرد: سایت مسابقه به صورت دو زبانه طراحی شده و کودکان ایرانی و خارجی می‌توانند با مطالعه، آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.