مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان؛ مدیریت باید به شیوه خط شکنان دفاع مقدس اجرا شود مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان:ما اگر امروز همت می‌کردیم و مدل مدیریت به شیوه خط شکنان دوران دفاع مقدس را در کشور پیاده می‌کردیم قطعا در اقتصاد و صنعت موفق می‌شدیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرعامل فولاد […]

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان؛

مدیریت باید به شیوه خط شکنان دفاع مقدس اجرا شود

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان:ما اگر امروز همت می‌کردیم و مدل مدیریت به شیوه خط شکنان دوران دفاع مقدس را در کشور پیاده می‌کردیم قطعا در اقتصاد و صنعت موفق می‌شدیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان صبح امروز در اختتامیه جشنواره «رسانه امید» اظهار داشت: امیدواری و تقویت روحیه تلاش و مقاومت شاه کلید حل مشکلات کشور است.

طیب نیا افزود:شهدا در دوران دفاع مقدس خط شکن بودند و راه را برای همه رزمندگان باز می‌کردند و این نکته بیانگر امید بود. البته خط شکن بودن خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد:ما اگر امروز همت می‌کردیم و مدل مدیریت به شیوه خط شکنان دوران دفاع مقدس را در کشور پیاده می‌کردیم قطعا در اقتصاد و صنعت موفق می‌شدیم. 

وی خاطرنشان کرد:قصه اول ما از کربلای ۴ شروع می‌شود. زمانی که خیلی‌ها ناامید بودند، غواص‌ها به آب زدند. اولین شاخص خط شکن بودن این است که متعهد به حیثیت و آبرو کشور باشیم تا دشمن متوجه درد ما نشود.

طیب نیا اضافه کرد: همکاران ما در فولاد مبارکه وقتی وارد صنعت شدند ماندند و از محرومیت و محدودیت‌ها دم نزدند.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان عنوان کرد: فولاد، صنعتی بود که در گذشته همه چیز آن وارداتی بود ولی امروز ۹۰ درصد آن تولید داخل است. با وجود تمام محدودیت‌ها فولاد مبارکه با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود تولید و رکوردشکنی کرد و امروز جزو ۱۰ کشور جهان در تولید فولاد هستیم.

وی یادآور شد:امروز کشور‌های صاحب ادعایی، همچون ایتالیا، فرانسه و دانمارک در فولاد پایین‌تر از ما هستند. امسال سال جهش تولید است و اگر قوانین دست و پا گیر رفع شود فتح قله‌های موفقیت در مورد فولاد دور از دسترس نیست.

طیب نیا با اشاره به اقدامات شهید ستاری در تجهیز سیستم‌های راداری و پدافندی اظهار داشت: همه او را از ورود به صنعت هوایی منع می‌کردند. ولی او ایستاد و امروز صنعت هوایی جزو صنایع پیشرفته و برتر ما است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان افزود:وقتی به فولاد حمله سایبری شد ممکن بود ماجرا به فاجعه‌ای بزرگ ختم شود. اما همکاران خط شکن وارد میدان (سیستم) شدند و خط را از توقف درآوردند و در کمتر از ۳۶ ساعت جریان تولید به حالت اولیه برگشت.

وی ادامه داد:ما در فولاد مبارکه به شرکت‌های داخلی اعتماد کردیم و دیدیم که امروز حاصل این اعتماد، تولید و ساخت نیروگاه و لوکوموتیو بود. امروز نیروگاه ما در مدار تولید قرار گرفته است.

طیب‌نیا تصریح کرد:ما در فولاد مبارکه فقط نگفتیم فولاد تولید کنیم و شعار ما در فولاد مبارکه خلق آینده بهتر برای ایران و ایرانی است.