دعوت فرماندار سنندج از مردم برای حضور در انتخابات حسن عسکری با صدور پیامی از مردم شریف شهرستان سنندج دعوت کرد که در انتخابات ریاست جمهوری در روز ۸ تیر حضور پرشور داشته باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ انتخابات، یکی از بزرگترین و ارزشمندترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران […]

دعوت فرماندار سنندج از مردم برای حضور در انتخابات

حسن عسکری با صدور پیامی از مردم شریف شهرستان سنندج دعوت کرد که در انتخابات ریاست جمهوری در روز ۸ تیر حضور پرشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ انتخابات، یکی از بزرگترین و ارزشمندترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نشان از عزم و همبستگی ملت برای تعیین سرنوشت کشور دارد. حضور شما در این عرصه، نه تنها مشارکت در تصمیم‌گیری‌های ملی است، بلکه نشانه‌ای از اعتماد و اعتقاد شما به پیشرفت و توسعه پایدار کشور عزیزمان می‌باشد.
همانگونه که شاهد حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در مراسم بدرقه شهدای خدمت و به ویژه شهید عزیزمان، شهید رئیسی، بودیم. این حضور باشکوه، نمادی از همبستگی و وفاداری شما به آرمان‌های والای انقلاب و قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری‌های این عزیزان بود. اکنون، در ادامه‌ی این حضور ارزشمند، از شما دعوت می‌نمایم تا در انتخابات پیش رو نیز به همین شکل فعالانه شرکت کنید و با رای خود، مسیر آینده کشور را تعیین نمایید.
انتخابات در روز جمعه، ۸ تیرماه، در حوزه‌های انتخاباتی سراسر شهرستان سنندج برگزار خواهد شد. از همه شما مردم فهیم و آگاه شهرستان سنندج دعوت می‌نمایم تا با حضور پرشور خود در این رویداد مهم، وظیفه ملی و دینی خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. حضور شما در این روز بزرگ، مایه افتخار و سربلندی همه ما خواهد بود و نشانگر تعهد و وفاداری شما به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.