شبکه خبری سی‌ان‌ان طی گزارشی نوشت: اقداماتی که بایدن برای کاهش قیمت بنزین انجام داده نتیجه چندانی نداشته است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،شبکه خبری سی‌ان‌ان طی گزارشی نوشت، یک درمان قطعی برای قیمت بالای بنزین وجود دارد و متأسفانه، این درمان بسیار بدتر از خود مشکل بوده و آن […]

شبکه خبری سی‌ان‌ان طی گزارشی نوشت: اقداماتی که بایدن برای کاهش قیمت بنزین انجام داده نتیجه چندانی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،شبکه خبری سی‌ان‌ان طی گزارشی نوشت، یک درمان قطعی برای قیمت بالای بنزین وجود دارد و متأسفانه، این درمان بسیار بدتر از خود مشکل بوده و آن رکود است.

به نوشته این گزارش، هیچ چیزی بیشتر از رکود، تقاضا برای نفت را از بین نمی برد و قیمت ها را پایین نمی آورد. (رکود) باعث از بین رفتن شغل ها می شود و این به معنای این است که افراد کمتری به محل کار خود رفت و آمد می کنند؛ در عین حال، آنهایی هم که شغل خود را حفظ می کنند، خرج کردن خود را کاهش می دهند که به معنای سفرهای کمتر برای خرید یا صرف غذا در خارج از خانه و همچنین گذراندن تعطیلات کمتر است. تمامی اینها مصرف سوخت را کاهش می دهد.

اقتصاد پایه به این معناست که وقتی تقاضا برای یک محصول کمتر است، قیمت‌ ها اغلب به سرعت کاهش می ‌یابد، مگر اینکه عرضه کاهش پیدا کند.