تدابیر ترافیکی تشییع سردار شهید زاهدی در اصفهان رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اصفهان تدابیر ترافیکی تشیع سردار شهید زاهدی را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی‌اصغر زارع، رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اصفهان، محدودیت‌های ترافیکی تشیع سردار شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هجدهم فروردین را به شرح […]

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اصفهان تدابیر ترافیکی تشیع سردار شهید زاهدی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی‌اصغر زارع، رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اصفهان، محدودیت‌های ترافیکی تشیع سردار شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هجدهم فروردین را به شرح زیر اعلام کرد:

«ضمن عرض آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان گرامی و تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی دمشق به‌ویژه سردار زاهدی، پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزارشدن مراسم تشییع پیکر مطهر شهید و در راستای خدمت به تشییع‌کنندگان عزیز اقدام به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی به شرح ذیل می‌نماید:
از ساعت ۱ بامداد شنبه توقف هر نوع وسایل نقلیه در محدوده‌های منتهی به چهارراه نورباران، میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار، طول خیابان امام سجاد علیه‌السلام (مسیر رفت‌وبرگشت) به سمت میدان شهید لاوی و گلستان مطهر شهدا ممنوع خواهد بود.
همچنین از ساعت ۶ صبح تردد هر نوع وسایل نقلیه در مسیرهای ذیل ممنوع است:
کلیه مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به چهارراه نورباران و زیر گذر شهید آقاخانی. (در صورت نیاز محدودیت‌های ترافیکی در رینگ‌های عقب‌تر در تقاطع هشت‌بهشت و میدان احمدآباد اعمال خواهد شد).
حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر.
تقاطع حمزه در خیابان مشتاق و چهارراه نورباران به سمت میدان بزرگمهر (در صورت لازم پل غدیر به سمت میدان بزرگمهر).
جنوب پل خواجو به سمت چهارراه آبشار.
جنوب پل غدیر در خیابان آبشار دوم به سمت چهارراه آبشار.
میدان فیض به سمت چهارراه آپادانا.
آپادانا دوم (خیابان ۱۵ خرداد) به سمت چهارراه آپادانا.
تقاطع آیت‌الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد (ع).
چهارراه شیخ صدوق، چهارراه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان مطهر شهدا و برعکس.
تقاطع فیض رحیم ارباب به سمت میدان بسیج.
میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا.
خروجی بزرگراه شهید همت و خیابان شهید خلیلی به سمت میدان شهید لاوی.
در معرفی مسیرهای جایگزین درخواست می‌شود شهروندان از بزرگراه‌های شهید همت، شهید صیاد شیرازی و حاشیه شمالی زاینده رو استفاده نمایند.
لازم به ذکر است باتوجه‌به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و درنظرگرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوس‌رانی برای ایاب‌وذهاب شهروندان حتی‌المقدور ضمن استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری نموده و درخواست می‌شود پلیس راهنمایی‌ورانندگی را در اجرای مأموریت یاری و از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.»