به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب، نخستین دوره مسابقات فوتسال نونهالان «جام حامیان آب» در سالن کارگران شهر بهارستان برگزار شد.در این رویداد فرهنگی ورزشی که به ابتکار روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان و […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب، نخستین دوره مسابقات فوتسال نونهالان «جام حامیان آب» در سالن کارگران شهر بهارستان برگزار شد.
در این رویداد فرهنگی ورزشی که به ابتکار روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان و مشارکت و همکاری آبفای بهارستان و هیات فوتبال شهرستان اصفهان در شهر بهارستان برگزار شد ۱۲۰ بازیکن نونهال در قالب ۱۰ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در آیین پایانی این مسابقات که امام جمعه و روسای هیئت های ورزشی بهارستان حضور داشتند به بازیکنان تیم های ورزشی و مربیان آنان مدال های یادبود و جوایزی اهدا شد.
احمد رضا زارعان مدیر آبفای شهرستان بهارستان در جمع ورزشکاران نوجوان و خانواده های آنان، بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب، فرهنگ سازی و آموزش مصرف درست آب در بین نسل آینده تاکید کرد.