به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،همزمان با هفته دولت  مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ضمن عرض تبریک به این مناسبت و همچنین گرامیداشت روز کارمند، از تعداد ۱۷۹ پروژه انجام شده در سطح شرکت توزیع با اعتباری بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد. مهرداد دادخواه، بهینه سازی شبکه‌های برقرسانی روستایی و شهری، […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،همزمان با هفته دولت  مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ضمن عرض تبریک به این مناسبت و همچنین گرامیداشت روز کارمند، از تعداد ۱۷۹ پروژه انجام شده در سطح شرکت توزیع با اعتباری بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهرداد دادخواه، بهینه سازی شبکه‌های برقرسانی روستایی و شهری، رفع حریم و نقاط خطرآفرین تاسیسات، احداث و توسعه فیدرهای برقرسانی، نصب و تعویض لوازم اندازه‌گیری، تبدیل چراغ‌های روشنایی معابر به ال ای دی، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار و … را از محورهای اصلی این پروژه ها در این هفته عنوان نمود.

وی اظهار داشت: اجرای این پروژه‌ها؛ پایداری شبکه‌های برق رسانی، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، رفع تلفات انرژی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و … را به همراه خواهد داشت.