مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مجموعه ۶ جلد دانشنامه شهدای دانش‌آموز استان اصفهان که باهمت اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پس از ۶ سال به چاپ رسید. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا ابراهیمی در خصوص چاپ مجموعه‌ای نفیس مستند و مستدل از زندگینامه شهدای ۶ […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مجموعه ۶ جلد دانشنامه شهدای دانش‌آموز استان اصفهان که باهمت اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پس از ۶ سال به چاپ رسید.
 
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا ابراهیمی در خصوص چاپ مجموعه‌ای نفیس مستند و مستدل از زندگینامه شهدای ۶ مدرسه استان اصفهان اظهار کرد: اگرچه زندگی شهدا و خانواده‌های معظم آنها به‌خودی‌خود حیات آفرین، الگوساز، حرکت‌بخش و انسان‌ساز است اما ثبت و نگارش این حقایق می‌تواند بر میزان اثربخشی و اثرگذاری آن بیفزاید و دامنه آن را از نسلی به نسل دیگر انتقال و گسترش دهد.

وی ادامه داد: در پرتو لطف و توفیق الهی و همراهی روح قدسی شهیدان، افتخار بزرگ و ارزشمند دیگری در حوزه نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و صیانت از این ارزش‌ها به ثمر رسید.

ابراهیمی بیان داشت: مجموعه ۶ جلد دانشنامه شهدای دانش‌آموز استان اصفهان که باهمت اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پس از ۶ سال به چاپ رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به مجموعه‌ای نفیس مستند و مستدل از زندگینامه شهدای ۶ مدرسه تصریح کرد: هنرستان ماندگار ابوذر، دبیرستان شهدای هاتف، دبیرستان شهید منتظری نجف‌آباد، دبیرستان امام خمینی کاشان، دبیرستان شهیدان عبداللهی آران و بیدگل و دبیرستان شهدای رهنان که هر شش مدرسه بیش از یک‌صد شهید دانش‌آموز تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی اذعان داشت: خیلی خرسندیم که مجموعه شش‌جلدی دانشنامه شهدای دانش‌آموز را که به معرفی شهدای عزیز دانش‌آموز ۶ مدرسه پرداخته تدوین و منتشر کنیم و این غنیمت ماندگار را به نسل‌هایی بسپاریم که به دنبال روشنایی هستند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مجموعه نفیس به مناسبت کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان در تاریخ ۶ آبان در تالار ادب رونمایی خواهد شد.