فرماندار اصفهان با بیان اینکه در هر اداره یک حاج قاسم می خواهیم، اظهار داشت: اگر روحیه، روحیه حاج قاسم باشد فقط هدف خدمت خواهد بود و هر آنچه در توان داریم باید صرف خدمت به مردم کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی احمدی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه […]

فرماندار اصفهان با بیان اینکه در هر اداره یک حاج قاسم می خواهیم، اظهار داشت: اگر روحیه، روحیه حاج قاسم باشد فقط هدف خدمت خواهد بود و هر آنچه در توان داریم باید صرف خدمت به مردم کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی احمدی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که جهان در دست سلطه‌گران شرق و غرب قرار داشت و امام خمینی (ره) بر اساس دستورات الهی نهضت انقلاب اسلامی را آغاز کرد.
وی افزود: حکومت طاغوت وابسته به آمریکا بود اما معمار کبیر انقلاب اسلامی محور نظام جمهوری اسلامی ایران را دین و مردم قرار داد.
فرماندار اصفهان گفت: طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی در هر مقطعی که مسئولین از مردم فاصله گرفتند و از مقام ولایت پیروی نکردند کشور دچار ناکامی شد.
وی ادامه داد: اگر امروز بخشدار قبل را تودیع می‌کنیم به دلایل اختلافات سیاسی و توصیه‌ها نیست و از او بابت خدمات گران‌قدر تشکر می‌کنم. امیدوارم خداوند توفیق خدمت را به بخشدار جدید مرکزی اصفهان عطا فرماید.

احمدی تاکید کرد: متأسفانه طی سال‌های گذشته بخش مرکزی اصفهان مورد بی‌توجهی قرار گرفته و لازم است از امروز این مناطق مورد توجه مسئولان و نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس قرار گیرد.
فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه مشکلات روی هم انباشته شده و مسؤولان در تلاش برای رفع آن هستند، تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد مشکلات در طول چند سال جمع شده و در مقابل نیاز است با تلاش شبانه روزی و اولویت‌بندی، مشکلات حل شود و این مورد با روحیه انقلابی میسر خواهد شد.

وی با اشاره به دستاوردهای روی کار آمدن دولت انقلابی یادآور شد:  در دولت جدید حرکت و پیگیری صورت گرفت و در عین عدم تصویب FATF واکسن وارد شد و در این مسیر باز هم می‌توان در عین انقلابی بودن موفق بود.

احمدی با بیان اینکه در هر اداره یک حاج قاسم می خواهیم، اظهار داشت: اگر روحیه، روحیه حاج قاسم باشد فقط هدف خدمت خواهد بود و هر آنچه در توان داریم باید صرف خدمت به مردم کنیم چون حاج قاسم فرمانده نیروی قدس بود اما در سیل خوزستان حضور داشت، به سراغ خانواده شهدا و جانبازان می‌رفت و از سوریه پیگیر مسائل کشور بود.
وی خاطرنشان کرد: راه‌های نرفته زیادی داریم و اگر بخواهیم کاری برای خودمان انجام دهیم نیاز است متحد شویم، برای مردم کاری کنیم و شبانه روز برای مردم بدویم.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: انتظارمان از بخشدار این است که حاج قاسم باشد؛ حاج قاسم شبانه روز نمی‌شناخت، از عذرخواهی از مردم ترس نداشت، بالانشین مجالس نبود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از تلاشهای سید سعی موسوی قدردانی و سید رضا مرتضوی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی اصفهان معرفی شد.
خبرنگار: الهام خانی