ایجاد بسترهای اشتغال اولویت کاری صمت کردستان  مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت: یکی از اولویت های کاری اداره کل صمت استان ایجاد بسترهای اشتغال است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی در جلسه تعهد اشتغال ایجادی و رصد آن در سامانه نوین اظهار داشت:تحقق ۱۰۰ درصدی میزان سهمیه اشتغال در […]

ایجاد بسترهای اشتغال اولویت کاری صمت کردستان

 مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت: یکی از اولویت های کاری اداره کل صمت استان ایجاد بسترهای اشتغال است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی در جلسه تعهد اشتغال ایجادی و رصد آن در سامانه نوین اظهار داشت:تحقق ۱۰۰ درصدی میزان سهمیه اشتغال در بخش صمت استان نتیجه تلاش تولیدکنندگان، صنعتگران و بازاریان و همت مدیران و کارشناسان این مجموعه است.
وی افزود:براساس برنامه ریزی انجام شده هم سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال ۱۴۰۳، حدود ۶ هزار نفر برآورد شده است که امید می رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه اشتغال‌های شکل گرفته راستی آزمایی شده و به طور کامل رصد شده است بیان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است و انتظار داریم در جز ۳ تبصره ۱۸ هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیر پوشش قرار دهیم.