جشنواره طعم امید در کردستان برگزار می‌شود معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری جشنواره طعم امید ویژه توانخواهان در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره طعم امید در استان گفت: این جشنواره با شرکت ١٢ نفر […]

جشنواره طعم امید در کردستان برگزار می‌شود

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری جشنواره طعم امید ویژه توانخواهان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره طعم امید در استان گفت: این جشنواره با شرکت ١٢ نفر از توانخواهان از جمله معلولان حرکتی جسمی، کم‌بینایان، نابینایان و سندرم داوون در استان برگزار می‌شود.
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج غذاهای سنتی و فرهنگ خوراک بومی، کمک به معرفی توانمندی‌های افراد دارای معلولیت در حوزه اشتغال گردشگری و مناسب‌سازی و لزوم توجه بیشتر تأسیسات و اماکن گردشگری برای دسترس‌پذیر شدن این افراد است.
او افزود:جشنواره طعم امید روز ٢٨ مهرماه با مشارکت بهزیستی استان در محل آموزشگاه و رستوران کابان سنندج برگزار می‌شود.
وطن‌دوست با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۵ استان غربی کشور یادآور شد:اولین مرحله مسابقات در سطح استان‌ها برگزار و از هر استان ٣ نفر انتخاب و پس از شرکت به مرحله منطقه‌ای در استان کرمانشاه، برندگان استان‌ها به مرحله کشوری راه می‌یابند.