طرح شهریاران فرصتی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است /ایده‌های نو در حوزه مردمی سازی دولت با همت استاندار جوان در کردستان پیاده شد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با بیان اینکه طرح شهریاران فرصتی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است، گفت: کسب رتبه نخست استان کردستان در […]

طرح شهریاران فرصتی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است /ایده‌های نو در حوزه مردمی سازی دولت با همت استاندار جوان در کردستان پیاده شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با بیان اینکه طرح شهریاران فرصتی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است، گفت: کسب رتبه نخست استان کردستان در این طرح مایه افتخار است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، با طرح ایده‌های مختلف می‌توانیم همچنان پیشتاز باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله رشیدی‌پور امروز پنجشنبه (۳۱ خرداد) در همایش رویداد استانی شهریاران که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت پیش‌آمده برای رئیس جمهور شهید و همراهان گرامی ایشان، مردم به این نتیجه رسیدند که می‌توان بدون پشت میز نشستن، با بودن میان مردم و شهادت در راه خدمت رئیس جمهور بود و به کشور خدمت کرد.
وی با بیان اینکه وضعیت کشور در زمانی که آیت‌الله رئیسی سکاندار آن شدند مناسب نبود، گفت: در مراسم تشیع پیکر مطهر این شهید، برخی از حاضرین در مراسم می‌گفتند که برای مظلومیت، تفکر و پای‌کار بودن ایشان به اینجا آمده‌ایم تا از محضرشان عذرخواهی کنیم لذا این محبوبیت نشان از عاقبت بخیر بودن شهید رئیسی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به اینکه بیشتر کشورهای جهان به شیوه‌های مختلف به صورت حضوری و تلفنی، فقدان این رئیس جمهور را تسلیت گفتند، اظهار کرد: زمانی که شخصی راه خدا را در پیش بگیرد خداوند از او   حمایت می‌کند، آیت‌الله رئیسی راه خدا را در پیش گرفت و ایده‌های نو و اقدامات ارزشمندی داشتند.
رشیدی‌پور تاکید کرد: طرح شهریاران ایده‌ای نو از رئیس‌جمهور شهید بود که مورد استقبال کل کشور و استان کردستان قرار گرفت و با توجه به توپوگرافی کردستان و وجود نعمت‌های خدادادی بسترهای مناسبی برای کار و فعالیت فراهم است.
وی اظهار کرد: کسب رتبه نخست استان کردستان در طرح شهریاران مایه افتخار است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، با طرح ایده‌های مختلف می‌توانیم همچنان پیشتاز باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با بیان اینکه هدف طرح شهریاران دعوت مردم برای پای کار آمدن و کمک به مدیران در حل مسائل و مشکلات کشور است، گفت: زمانی که استاندار کردستان به این سمت منصوب شدند، تعدادی از افراد از جوان بودن ایشان برای این مقام انتقاد کردند ولی ایشان توانستند ایده‌های ارزشمندی را در این استان پیاده‌ کنند.
رشیدی‌پور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۴۰ سفر شهرستانی، بخشی و روستایی داشته‌اند، اظهار داشت: کارگزاران دولت سیزدهم امروز خود را موظف به ادامه دادن راه شهید آیت‌الله  رئیسی می‌دانند و مشغول به خدمت هستند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهور در ۸ تیرماه جاری افزود: فکری که ترسیم شد و ایده‌ای که توسط دولت سیزدهم در بین مردم ورود پیدا کرد کار را برای رئیس‌جمهور آینده دشوار خواهد کرد.
این مقام مسئول گفت: حلقه‌ای با حضور مدیران، سازمان‌های مردم نهاد و مردم  تشکیل شده است و می‌توان کار کرد به شرطی که مدیران پا‌ به پای شما کار کنند.
رشیدی‌پور افزود: انتخاب اصلح در ۸ تیر برای ادامه راه موجود بسیار ضروری‌ است چرا که مردم از وعده‌های توخالی خسته شده‌اند، رئیس‌جمهور شهید بدون شعار در مسائل سیاسی و خارجی به خوبی ورود کرد که نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان تاکید کرد:حلقه‌های میانی باید مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رٲی و مشارکت در انتخابات تشویق کنند تا شاهد برگزاری انتخابات باشکوه باشیم.
رشیدی پور تصریح کرد:رئیس جمهور شهید در طول خدمت سه‌ساله خود، سه بار به استان کردستان سفر کردند و مورد استقبال باشکوه مردم این دیار قرار گرفتند که این نشان از قدرشناسی مردم این استان است.