اصحاب رسانه اقدامات و دستاوردهای انقلاب را با افتخار، شجاعت و صداقت بیان کنند مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان گفت:اصحاب رسانه در استان کردستان باید در عرصه خبررسانی اقدامات و دستاوردهای انقلاب را با افتخار، شجاعت و صداقت بیان کنند و از فضاسازی دشمن نترسند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛حجت‌الاسلام […]

اصحاب رسانه اقدامات و دستاوردهای انقلاب را با افتخار، شجاعت و صداقت بیان کنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان گفت:اصحاب رسانه در استان کردستان باید در عرصه خبررسانی اقدامات و دستاوردهای انقلاب را با افتخار، شجاعت و صداقت بیان کنند و از فضاسازی دشمن نترسند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛حجت‌الاسلام والمسلمین طه توکلی پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۲مرداد ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که در محل سالن سینما بهمن سنندج برگزار شد ضمن بیان مظلومیت شهادت ۱۶۵ شهید خبرنگار در غزه، اظهار داشت:خبرنگاران همواره رویدادها و حوادث را ثبت و ضبط می‌کنند تا برای آیندگان منشاء خیر و آبادانی باشد.
 وی گفت:در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی و پیام‌رسانی در مواجهه با جنگ شناختی و جنگ ترکیبی، تبیین با قید فوریت وجود دارد و هر جا هر جا خلأ وجود دارد، ناشی از عدم اطلاع، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی است.
وی ادامه داد: هر وقت این خلأها توسط افسران جنگ نرم پر شود به یک امنیت پایدار عمومی در حوزه میدان خواهیم رسید.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان با بیان اینکه یک خبر باید تازگی و واقعیت داشته و روایت اول باشد، خاطرنشان کرد: جامع و تأثیرگذار بودن یک خبر نشان‌دهنده برجسته‌شدن یک خبر در حوزه رسانه است که در کردستان بسیار موردتوجه قرار گرفته است.
وی یادآور شد:اصحاب رسانه در استان کردستان باید در عرصه خبررسانی اقدامات و دستاوردهای انقلاب را با افتخار، شجاعت و صداقت بیان کنند و از فضاسازی دشمن نترسند.
توکلی با اشاره به اینکه کردستان مستعدترین استان از نظر فرهنگ است، گفت: در کردستان مظاهر طبیعی، ظرفیت‌های مختلف، مشاهیر و بزرگان فرهنگ و هنری وجود دارد که لازم است هر خبرنگار برای انعکاس این چنین سرمایه‌های به سراغ مشاهیر و اماکن رفته و اینها را به جامعه معرفی کنند.
مسئول بسیج رسانه استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و همچنین شهادت ۱۶۵ خبرنگار در ۳۰۰ روز در غزه بیانگر این است که خبرنگاران همواره در میدان حضور دارند.
سجاد عرفانی، وجود عشق و ایمان را رمز موفقیت خبرنگاران خواند و افزود: نقش‌آفرینی حضرت زینب (س) موجب آگاه‌سازی جامعه و بی‌اثر کردن فعالیت دشمنان شد و خبرنگاران ما هم میراث‌دار چنین ویژگی هستند.