مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به وظایف این سازمان در حفظ و نگهداری زیرساختهای پایانهها گفت: ارائه خدمات رفاهی از جمله نمازخانه، هتل، رستوران و سرویسهای بهداشتی در اولویت قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ابوالفضل توکلی اظهار کرد: فلسفه تشکیل سازمان پایانههای مسافربری در سراسر کشور، در مرحله اول، […]
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به وظایف این سازمان در حفظ و نگهداری زیرساختهای پایانهها گفت: ارائه خدمات رفاهی از جمله نمازخانه، هتل، رستوران و سرویسهای بهداشتی در اولویت قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ابوالفضل توکلی اظهار کرد: فلسفه تشکیل سازمان پایانههای مسافربری در سراسر کشور، در مرحله اول، ساماندهی خدمات سفر و ایجاد امکانات مناسب در پایانهها است که بر اساس اساسنامه و شرح وظایف تعریفشده، این سازمان وظیفه حفظ و نگهداری پایانههای مسافربری را بر عهده دارد.
وی با اشاره به شائبههای موجود درباره مسئولیت شهرداری در حوزه حملونقل برونشهری افزود: در بسیاری از مراجعات مردمی، تماسهای سامانه ۱۳۷ و دیدارهای حضوری، شهروندان موضوعاتی همچون افزایش قیمت بلیت، کمبود اتوبوس و نحوه ارائه خدمات سفر را مطرح میکنند.
توکلی گفت: شهرداری اصفهان و سازمان پایانهها نقشی در تعیین قیمت بلیت ندارند و این مسئله در حوزه اختیارات نهادهای دیگر، از جمله اداره کل راهداری و حملونقل جادهای است.
وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت در هفته گذشته ادامه داد: برخی شهروندان تصور میکنند که شهرداری مسئول افزایش قیمت بلیت است، در حالی که این موضوع در حوزه اختیارات ما نیست.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: درباره مشکلات پیشآمده در طول سفر، ازجمله نقص فنی اتوبوسها یا نارضایتی از عملکرد رانندگان، مسافران میتوانند از طریق سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری شکایات خود را ثبت کنند.
توکلی گفت: این سازمان در بخشهای زیرساختی پایانهها از جمله بهداشت محیط، خدمات رفاهی همچون نمازخانه، رستوران و هتلها، مسئولیت نظارت و نگهداری را بر عهده دارد و شرکتهای مسافربری مستأجر پایانهها هستند و ما تنها بر ساماندهی مکان و شرایط پایانه نظارت داریم.
وی با اشاره به مراجعات گسترده مردم در ایام نوروز، اربعین و سایر مناسبتهای مذهبی و ملی افزود: ۸۰ درصد درخواستها و شکایات شهروندان در این ایام مربوط به مشکلات سفر است و ما در سازمان پایانهها همواره تلاش کردهایم پاسخگوی نیازهای مسافران باشیم و در عین حال، پیگیریهای متعددی را از طریق نمایندگان مجلس، مسئولان استانداری و اداره راهداری برای رفع این مشکلات انجام دادهایم.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: ما به عنوان مسئولان شهری، خود را جدا از مردم نمیدانیم و همواره در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که با همکاری همه نهادهای مرتبط، شرایط سفر ایمن و راحت برای همگان فراهم شود.
Thursday, 13 February , 2025