بعد از عملیات وعده صادق نوع نگاه و تحلیل ما نسبت به آینده متفاوت شده است سخنگوی دولت گفت: امروز بعد از عملیات وعده صادق، در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به‌سر می‌بریم و نوع نگاه و تحلیل ما نسبت به آینده متفاوت بوده، هست و خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

بعد از عملیات وعده صادق نوع نگاه و تحلیل ما نسبت به آینده متفاوت شده است

سخنگوی دولت گفت: امروز بعد از عملیات وعده صادق، در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به‌سر می‌بریم و نوع نگاه و تحلیل ما نسبت به آینده متفاوت بوده، هست و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی بهادری جهرمی بعد از ظهر امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه جام رسانه امید اظهار کرد: اگر امروز می‌بینیم که حوزه جنگ و تهاجم علیه استقلال، آزادی، انسان‌مداری، اخلاق‌مداری و دین‌مداری کشورمان در حوزه جنگ شناختی است، خط مقدم این جنگ شما جهادگران رسانه می باشید.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ادبیات در خور جنگ شناختی آنطور که باید و شاید تدوین نشده است، عنوان کرد:در موضوع ۸ سال دفاع مقدس آثار خوبی تولید شده ولی متاسفانه به بانیان جهادگران جهاد تبیین اهمیت چندانی داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین ابزار در جنگ شناختی ایجاد سردرگمی و یاس است و در برابر این ایجاد ابهام، سوال و یاس اصلی‌ترین شاه‌کلید امیدآفرینی است و این امر در بیانیه گام دوم نیز عنوان شده است.

سخنگوی دولت اظهار کرد: در شرایط جنگ تحمیلی توان تولید سیم خاردار را نیز نداشتیم اما امروز اقتدار دفاعی ما نه در محدوده مرزها بلکه کیلومترها فراتر توسعه پیدا کرده و این تفاوت ناامیدی با امیدواری است.

بهادری جهرمی بیان کرد: عبارت تروریسم رسانه‌ای را می‌دانیم اما این امر بسیاری از مجاهدان این عرصه را نیز مورد ضربه قرار داده و کمتر به این امر توجه کرده‌ایم.

بهادری جهرمی با تاکید بر لزوم مرور موفقیت‌ها عنوان کرد: در ادامه باید سرعت حرکتمان را با دیگر کشورها مقایسه کنیم،

وی با اشاره به نقاط ضعف موجود گفت:به جز معصومان، انسان و جامعه انسانی وجود ندارد که نقطه ضعف نداشته باشد، در این راستا باید آسیب را شناسایی کرد و به‌دنبال درمان رفت یعنی توجه به نقطه ضعف از منظر ایجاد حرکت و ایجاد امید امد آفرینی.

سخنگوی دولت مطرح کرد: امروز بعد از عملیات وعده صادق، در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به‌سر می‌بریم و نوع نگاه و تحلیل ما نسبت به آینده متفاوت بوده، هست و خواهد بود.

#پیشرفت_ایران

#جام_رسانه_امید

#پیشرفت_کردستان