مدیران رسانه ای و فرهنگی کشور در تقویت وحدت اسلامی همت کنند رییس حوزه هنری کردستان گفت:مدیران رسانه ای و فرهنگی کشور در تقویت وحدت اسلامی همت کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسعد فرهادی در جلسه مبلغین روحانیون و ماموستاهای اهل سنت در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور […]

مدیران رسانه ای و فرهنگی کشور در تقویت وحدت اسلامی همت کنند

رییس حوزه هنری کردستان گفت:مدیران رسانه ای و فرهنگی کشور در تقویت وحدت اسلامی همت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسعد فرهادی در جلسه مبلغین روحانیون و ماموستاهای اهل سنت در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:رسانه های ملی ،نشریات و خبرگزاری‌ها و پایگاه های اطلاع رسانی و مدیران فرهنگی کشور باید تقویت وحدت را سرلوحه فعالیت های خود بدانند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به کردستان،هرکسی به مقدسات اهل سنت و تشیع توهین کند نه شیعه است ،نه سنی ،بلکه مزدور دشمن است چه بداند و چه نداند ،این فصل الخطاب همه اقدامات ما است.
وی بیان کرد”موضوع وحدت باید در تمام سطح کشور باشد ،نه فقط در استان‌های سنی نشین تا بتوانیم پیام وحدت را ملی لمس کنیم.
فرهادی با اشاره به قلم زنی وتلاش ماموستاها و روحانیون کردستان در عرصه تالیف و ترجمه کتاب و تفاسیر،خواستار حمایت سازمان از حوزه هنری برای پشتیبانی مالی در چاپ این کتب در سوره مهر و دیگر انتشارات زیر مجموعه سازمان شد.
وی در پایان از نگاه ویژه ایشان به کردستان تقدیر کرد.