جذب ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبی کردستان جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان کردستان به ریاست مهندس آرش آریانژاد و با معاونین و مدیران پروژه‌های این شرکت، برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این جلسه مهندس آرش آریانژاد ضمن اشاره به اینکه بالغ بر ۹۴۰ […]

جذب ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبی کردستان


جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان کردستان به ریاست مهندس آرش آریانژاد و با معاونین و مدیران پروژه‌های این شرکت، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این جلسه مهندس آرش آریانژاد ضمن اشاره به اینکه بالغ بر ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار، در سال مالی ۱۴۰۱ جذب و طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در استان فعال و به شکوفایی و بهره‌وری رسیدند، گفت: از مجموع طرح ملی و ملی استانی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، مجموعاً ۱۰ طرح در فهرست طرح های ویژه وزارت نیرو قرار گرفته است.
وی افزود: طرح سد و تصفیه خانه چراغ‌ویس سقز، آبرسانی به شهرستان بانه شامل: انتقال آب از سد عباس آباد به ایستگاه پمپاژ موقت و دائمی بوئین، انتقال آب به تصفیه خانه بانه، بهره برداری از ۴۷۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد گاران مریوان، انتقال آب سد گاران به دریاچه زریبار، آبگیری سد سیازاخ تا ظرفیت ۱۰۰ میلیون متر مکعب، آبگیری سد امیرآباد، از جمله طرح‌های نیمه تمام اولویت‌دار است که به حول و قوه الهی در مراحل پایانی کار قرار دارند.
همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح‌های این شرکت تأکید و مسائل مربوط به طرح‌های استان کردستان در آستانه افتتاح، بررسی شد و طرح‌های مهم استان که نیازمند تزریق اعتبارات بیشتر در دور دوم سفر ریاست جمهوری می باشند، مورد بررسی قرار گرفت.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان