وضعیت اسکان مسافرین نوروزی در اصفهان جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:تمامی مدارس، هتل ها، خوابگاه های دانشجویی، مهمان‌پذیرها در اسکان مسافران نوروزی کمک خواهند کرد و تمهیدات لازم پیش بینی شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ مهدی بقایی در خصوص وضعیت برنامه‌ریزی برای اسکان مسافرین نوروزی تشریح کرد: […]

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:تمامی مدارس، هتل ها، خوابگاه های دانشجویی، مهمان‌پذیرها در اسکان مسافران نوروزی کمک خواهند کرد و تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ مهدی بقایی در خصوص وضعیت برنامه‌ریزی برای اسکان مسافرین نوروزی تشریح کرد: کمیته اسکان در ستاد نوروزی هر سال با حضور همه ارگان‌های مرتبط با این بحث مانند هتل‌داران، مهمان پذیرها، خوابگاه‌های دانشجویی، مدارس آموزش و پرورش و با حضور اتحادیه املاک در بحث منازل استیجاری برگزار و ظرفیت ها مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: اولویت‌ اسکان‌ها به ترتیب از هتل‌داران، مهمانپذیرها، خوابگاه‌ها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و کمپ‌ روباز فدک معلوم شده است و آماده پذیرای از مهمانان نوروزی هستیم.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ستاد نوروزی از ٢۴ اسفند تا ۲۴ فروردین برپا خواهد بود خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند ماه فضای نوروزی در این مکان‌ها برقرار است. هماهنگی‌ها با آموزش و پرورش، خوابگاه‌ها و مکان‌های مذکور در حال انجام است. منازل استیجاری در اتحادیه‌های املاک در حال ثبت نام هستند و بعد از بازدیدهایی که توسط اماکن و ایمنی انجام می‌شود، این مکان‌ها فعال می‌شوند و به کمک اسکان‌های نوروزی می‌آیند.

بقایی با بیان اینکه همه مدارس آموزش و پرورش در همه نواحی برای اسکان مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده‌اند تصریح کرد: آموزش و پرورش همیشه ظرفیت و مدارس خود را در کمک به شهر و شهروندان قرار داده تا از آن‌ها بهره ببرند. در استان اصفهان در کاوه و خیابان شمس‌آبادی کار پخش مسافرین نوروزی انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: برای زمان‌های خاص در هر منطقه ای دو ورزشگاه‌ پیش‌بینی شده‌ است که اگر برودت هوا یا بارندگی پیش آمد بتوانیم مسافرین را به مکان‌های سربسته انتقال بدهیم.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در پایان اذعان داشت: فردا جلسه پایانی کمیته اسکان با حضور تمام بخش‌های کمیته خواهیم داشت و جمع‌بندی‌های نهایی صورت می‌گیرد