تولید چهارماهه نخست سال ۱۴۰۳ خطاب به مهدی کوهی اشاره می کند؛ براساس اطلاعات وارد شده در سامانه یکپارچه نطارت و ارزیابی عملکرد (سینا)، در چهارماهه نخست سال ۱۴۰۳ مقدار تولید چهار محصول آن شرکت (ریل و متعلقات، کلاف، میلگرد، شمش چدن) به نحو نگران کننده ای کمتر از ۹۰ درصد بودجه مصوب می باشد. […]

 تولید چهارماهه نخست سال ۱۴۰۳ خطاب به مهدی کوهی اشاره می کند؛

براساس اطلاعات وارد شده در سامانه یکپارچه نطارت و ارزیابی عملکرد (سینا)، در چهارماهه نخست سال ۱۴۰۳ مقدار تولید چهار محصول آن شرکت (ریل و متعلقات، کلاف، میلگرد، شمش چدن) به نحو نگران کننده ای کمتر از ۹۰ درصد بودجه مصوب می باشد.

این نامه می افزاید: همچنین در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ از موارد مقدار تولید سه محصول (ریل و متعلقات، میلگرد، شمش چدن) نسبت به دوره مشابه سال قبل به نحو دور از انتظاری کاهش داشته است.

مدیرعامل شستا در پایان نامه تشر تندی به عملکرد مدیریتی کوهی می زند و اظهار می کند: عملکرد فوق با نهایت تأسف مغایر با شعار سال مبنی بر جهش تولید بوده و به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد. ضروری است در اسرع وقت اقدامات جبرانی  جهت تحقق بودجه مصوب تولید در دستور کار قرار گیرد.

کوهی که پیش تر مورد حمایت شستا بود با سبک مدیرتی خود و هر آنچه در چنته داشت حالا در سیبل انتقادات آن قرار گرفته تا اوضاع برای ذوب آهن و مدیریتش در بغرنج ترین حالت چندسال اخیر قرار باشد.

شاید بهتر باشد کوهی نیز مانند برخی مدیرانی که در دولت چهاردهم برکناری را به خود نزدیک می دیدند و از این جهت استعفاء کردند همین رویه را در پیش گیرد تا حداقل برای خودش تا حدودی حاشیه امن ایجاد کند هرچند که کارنامه وی در ذوب آهن جای دفاعی ندارد.