حضور قدرتمند در ادامه لیگ یک هدف باشگاه سایپا فکری در نشست خبری بعد از دیدار با تیم سپاهان گفت: هدف باشگاه سایپا حضور قدرتمند در ادامه لیگ یک است و جام حذفی برای ما اهمیت چندانی ندارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در نشست خبری بعد از […]

حضور قدرتمند در ادامه لیگ یک هدف باشگاه سایپا

فکری در نشست خبری بعد از دیدار با تیم سپاهان گفت: هدف باشگاه سایپا حضور قدرتمند در ادامه لیگ یک است و جام حذفی برای ما اهمیت چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در نشست خبری بعد از دیدار با تیم سپاهان با تبریک برد تیم بزرگ سپاهان گفت: با توجه به اینکه در لیگ یک بازی‌های حساس و سنگینی داریم ترجیح دادیم امروز از بازیکنان جوان‌تر و کم تجریه‌تر استفاده کردیم تا آن‌ها هم در بازی‌های بزرگ محک بخورند.
محمود فکری با اشاره به اینکه تیم‌های قدرتمندی در لیگ یک حضور دارند و باید تلاش کنیم که در پایان جزو ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم افزود: هدف و سیاست نخست ما همواره حضور در لیگ یک بوده و جام حذفی برای ما چندان امسال اهمیت نداشته است.
وی گفت: امروز ۳ گل از سپاهان خوردیم و این را به فال نیک می‌گیریم تا تیم برای حضور قدرتمند در لیگ یک و ادامه مسابقات با تیم‌های مدعی آماده شود.
سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: امیدواریم تیم سایپا که همواره انسجام خوبی در فوتبال ایران داشته و بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده، دوباره به سطح نخست فوتبال ایران برگردد.
ژوزه مواریس سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان هم در نشست خبری بعد از دیدار حاضر نشد.