انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهادر کاظمی با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران

طی حکی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهادر کاظمی با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی بهادر کاظمی را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

در متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است: جناب آقای دکتر بهادر کاظمی؛ با سلام؛ نظر به استعفای جناب آقای مهندس طاهر موهبتی و انتصاب به سمت مدیرعاملی بیمه دی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات و خدمات مفید و ارزشمند ایشان، جنابعالی را که دارای تعهد و تجارب لازم می‌باشید به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌گردید.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن معاونت در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و قوانین مرتبط، علاوه بر تعظیم و تکریم ایثارگران و پاسداری از منزلت و حق عظیم آنان بر کشور زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی ترویج و تعمیق ارزش‌ها و باورهای فرهنگ ایثار جهاد و شهادت را فراهم نمایید. از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت دارم.