مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ظهر امروز از بختیار ورمزیار همکار اداره کل و فرزند شهید معظم صالح ورمزیار تجلیل و از سال ها صبر و شکیبایی این خانواده شهید قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری در این […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ظهر امروز از بختیار ورمزیار همکار اداره کل و فرزند شهید معظم صالح ورمزیار تجلیل و از سال ها صبر و شکیبایی این خانواده شهید قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری در این دیدار گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده های آنان تکلیف و وظیفه دینی است.

پیشکاری با بیان اینکه شهدا مظهر نجابت، پاکی و معرفت هستند، اظهار داشت: تکریم از خانواده شهدا بر همه مسئولان یک تکلیف الهی است و باید به هر بهانه ای از این عزیزان تجلیل شود.

گفتنی است مدیرکل کار کردستان بصورت مستمر و به مناسبت های مختلف، ضمن حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های نظام و شهدای گرانقدر؛ با خانواده های معظم شهیدان نیز دیدار می کند.

دیدار با خانواده های شهید عباس فاتحی و شهید محمد جلیل مرادی از جمله دیدارهای مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در شهریورماه جاری است.